czwartek, 23 kwietnia 2015

54


W końcu baba bez kija, laski albo elfich uszu. I bez dłoni, ale za to z cyckiem. Ma okienka na statystyki, że niby do karcianki, bo chciałabym kiedyś jakąś zilustrować. Co tam, że sama nie gram.



Cebulozaur. Próbowałam martwej natury z warzywkami. Jedynie cebula wyszła podobna do siebie, więc nagrodziłam ją nowym, lepszym życiem.


Oko maznęłam w nowym programie Paintsorm Studio. Trial jest darmowy, śmiga przez 15 dni. Niestety moja wersja crashowała się po jakichś 20 minutach, co było upierdliwe, ale podobno już to naprawili. 


A to jest moje zdjęcie przerobione na Alotha z Pillars of Eternity. :D :D Wcześniej próbowałam mojemu nowemu ulubionemu elfowi normalnie narysować fanart. Był zwyczajnie brzydki. Ten jest brzydki niezwyczajnie, bo ma pierwiastek mnie :P


Kapitan Flint z serialu Black Sails. Pewnie go nie dokończę, totalnie mi się nie chce.



A teraz notatki z zajęć. Autentyczne.





Opłacało się zabrać kredki na zajęcia, dostałam piękną laurkę.


A także następną, o której nie wiadomo co myśleć.


I jeszcze jedne przykład na to, co studenci V roku robią, żeby tylko nie pisać magisterki. Wąż z rolek od papieru toaletowego. Brawo, Joanno.



6 komentarzy:

  1. Ten smutny gruby futrzak z rogiem na czole jest wręcz fenomenalny ! A co do pierwszej, głównej chyba ,pracy, jest oszałamiająca. Ten mrok i rozmazany, bezkształtny kruk w tle są bardzo klimatyczne. Co więcej prace ożywia biała rama i napis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie miał to być kruk jako taki, tylko chaotyczny zlepek kruczych skrzydeł ;) Dzięki!

      Usuń
  2. Wąż po prostu mnie rozczulił :D
    Pomysłowy ten cebulozaur, nigdy nie wpadłabym na coś takiego.
    Na temat grafik się nie wypowiadam (bo zazdro, sama bym tak chciała... :p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witam :) Przekażę wyrazy uznania wężowi ;)

      Usuń
  3. O matko :D Nawet nie wiesz, jak się ubawiłam. Przy końcówce już piałam, musiałam pokazać mężowi! Teraz moja wstępna ocena Twoich zajebistych prac. Chociaż ktoś taki jak ja, nie powinien się wypowiadać. Pierwsza kobieta trafia w mój gust. Lubię rysować cycki i je oglądać. W moim szkicowniku mam nawet specjalne strony przeznaczone na ich rysowanie. Jest ich oczywiście najwięcej :) Także twierdzę, że piersi nigdy zbyt wiele. Cebula jest cudna <3 Chyba nigdy bym nie wpadała na to, żeby jakoś urozmaicić sobie pracę z martwą naturą. Dziękuję Ci za natchnienie. Jest tak piękna i śmieszna, że aż płaczę. Elf jest przystojny, nie wiem, co Ty od niego chcesz. Chętnie powiesiłabym go sobie nad łóżkiem. Kurde, nigdy nie pokazałaś swojego zdjęcia! Studenckie czasy są takie super. Cały czas myślę nad powrotem na uczelnię. Tylko na jaki kierunek? Ja byłam sporo czasu na zaocznych, gdzie spotkałam różnych ludzi, starszych i młodszych (księdza), a jak przypomnę sobie, co odwalaliśmy to aż banan na twarzy się pojawia. Myślę, że ostatnia laurka ma jakieś ukryte znaczenie. Trzeba to zinterpretować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za skomentowanie prac. Właśnie jak najbardziej powinnaś się wypowiadać, przecież rysujesz i siedzisz w temacie, a feedback od osób "z branży" jest bardzo cenny. ;)
      Studia są spoko, jeszcze ich nie skończyłam, a już tęsknię i mi żal, że tak szybko ten czas zleciał.

      Usuń