czwartek, 27 czerwca 2013

12

Dziewczę w krzokach. Zaczynam jakieś tła dodawać, progres :D


5 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda z tłem.:D W ogóle ciekawy projekt postaci, choć trochę przeszkadza mi w odbiorze czoło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to ciekawe, za duże jest? Czy za bardzo skupia uwagę jako taki jasny punkt?

      Usuń
    2. Mnie bardziej rzuca się w oczy ten blask :) I jej prawa ręka (naszą lewa) jest chyba za krótka. Prawa odrobinę być może też, ale nie potrafię ocenić, czy to taki skrót, czy faktycznie ma za krótkie przedramię. Żaden ze mnie cenzor sztuki, ale takie odnoszę wrażenie :>

      Bardzo, bardzo fajny klimat ma ta praca.

      Usuń
    3. Chyba obie są za krótkie, fail :P A czułam, że jakoś zbyt beztrosko mi się rysowało ;)

      Usuń
  2. Co by tu powiedzieć, oprócz tego, że prawa ręka za krótka - jak zawsze mi się podoba. Świetne tło, więcej takich "krzaków" ;)

    OdpowiedzUsuń