sobota, 23 lutego 2013

1

Im bliżej ważne deadline'y tym większą mam wenę w wymyślaniu sobie odwracaczy uwagi. Dzisiaj na przykład nadszedł czas na stworzenie bloga. W założeniu ma mnie motywować do rysowania (kosztem każdego, kto tu zbłądzi, huehue) a co się z niego wykluje dalej - zobaczymy.

Dzisiejszy twór jest haniebnie niedorobiony i wygląda tak:


Lineart rysowany w Manga Studio, w Photoshopie za cholerę nie potrafię uzyskać tak miękkich linii. Sam w sobie mi nawet pasuje, za to kolorowanie leży i kwiczy. Ale byle do przodu :p





3 komentarze:

  1. Gdyby oczy nie byłyby tak obrzydliwie mangowe, to byłoby naprawdę dobrze. Nosek super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tych oczu najtrudniej mi się będzie pozbyć, całe życie takie rysowałam. A nosek też był początkowo mały i zadarty ale mnie tknęło, żeby przerobić :p

      Usuń
  2. A mnie się podoba:P i do oczu nie mam żadnego ale :) wyłącz sobie moderowanie komentarzy bo utrudnia nieco.

    OdpowiedzUsuń